Odcinek 14. Jak wybrać najlepsze dla Siebie WARSZTATY FOTOGRAFICZNE ?

 

Witam Cię w 14 odcinku podcastu WIĘCEJ NIŻ FOTOGRAFIA.

Dziś powiem Ci o tym jak wybrać najlepsze dla siebie warsztaty fotograficzne

i dlaczego NIE WARTO KOLEKCJONOWAĆ WARSZTATÓW FOTOGRAFICZNYCH,

bo osobiście jestem tego zdecydowaną przeciwniczką. 

Będzie też o tym, że łaska fotograficznej wiedzy nie spływa na Ciebie podczas warsztatów,

a niestety wiele osób tak sądzi, a potem czują się rozczarowane. 

A przecież można sobie zadać kilka ważnych pytań, wybrać rozsądnie warsztaty

i skorzystać z nich na 100 procent. 

W dzisiejszym odcinku dowiesz się jak to zrobić,

aby WYBRAĆ NAJLEPSZE DLA SIEBIE WARSZTATY FOTOGRAFICZNE ???

 

Listen to „014-jak-wybrac-najlepsze-dla-siebie-warsztaty-fotograficzne” on Spreaker.

O CZYM POSŁUCHASZ W TYM ODCINKU:

  • jakie pytanie sobie zadać, zanim zaczniemy szukać warsztatów dla Siebie?
  • dlaczego nie warto KOLEKCJONOWAĆ WARSZTATÓW?
  • gdzie szukać informacji o warsztatach?
  • gdzie szukać rekomendacji i dlaczego warto ich posłuchać?
  • czym się kierować przy wyborze warsztatów?

 

ABY JESZCZE BARDZIEJ UŁATWIĆ CI WYBÓR, PRZYGOTOWAŁAM DLA CIEBIE PREZENT.

POBIERZ więcej NIŻ PDF czyli ZESZYT ĆWICZEŃ DO PODCASTU

Wydrukuj i pracuj z nim, a dokonasz słusznego wyboru.

 

Więcej informacji na temat MOICH WARSZTATÓW ZNAJDZIESZ TUTAJ https://akademiamagicznejfotografii.com/warsztaty/

👉Zostańmy w kontakcie:
IG: https://www.instagram.com/basiolandia.photography/
FB: https://www.facebook.com/Basiolandia.Basia.Strzelec
YOUTUBE: Basiolandia Photography

 

A jeśli chcesz się nauczyć FOTOGRAFII pod moimi skrzydłami  w AKADEMII MAGICZNEJ FOTOGRAFII
to ZAPISZ się na LISTĘ ZAINTERESOWANYCH w linku poniżej .

👉ZAPISZ SIĘ TUTAJ 👈

 

 

TRANSKRYPCJA ODCINKA:

   Dzień dobry! Witam cię w moim podcaście „Więcej niż fotografia”, czyli idealnym miejscu, dla osób, które kochają fotografię, ale niekoniecznie wiedzą, jak się za nią zabrać. Jeśli szukasz inspiracji, konkretnych wskazówek, motywacji i wiedzy przekazanej w bardzo prosty sposób, to ten podcast jest właśnie dla ciebie. Ja jestem Basiolandia, czyli Basia. Jestem tutaj po to, aby dzielić się z tobą, moją wiedzą i doświadczeniem, a w głębi serca mam nadzieję, że jeszcze bardziej rozkocham cię w fotografii.

   Dzisiaj będzie o warsztatach fotograficznych. A tak dokładniej o tym, jak wybrać najlepsze dla siebie warsztaty fotograficzne.

   Wszyscy wiemy, że w tym momencie mamy wysyp warsztatów fotograficznych. Jest to bardzo popularne. Gdzie się nie obejrzymy, to możemy się na takie warsztaty zapisać. Wiele osób je organizuje w różnych formach. I wszystko fajnie. Tylko że najważniejsze jest to, żebyśmy wiedzieli, jak wybrać te najlepsze dla nas. Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać, na co zwrócić uwagę, jakie pytania sobie zadać, to teraz powędruj po kubeczek ulubionej herbaty i zapraszam cię do słuchania.

   Na sam początek może powiem, dlaczego chcę ci powiedzieć o tym, jak wybierać te warsztaty.

Po pierwsze znam tę sprawę warsztatową, znam ten świat od dwóch stron. Pierwsza strona to taka, że jako uczestnik miałam przyjemność uczestniczyć w kilku różnych warsztatach u kilku różnych mistrzów. Więc wiem, jak to wygląda z punktu widzenia kursanta, bo były takie warsztaty, z których byłam zadowolona i niestety były też takie warsztaty, z których nie byłam zadowolona. Tutaj też mam się czymś w tej kwestii podzielić i mam wnioski z tym wszystkim związane. Druga strona jest taka, że wiem, jak to wygląda też od strony organizatora i prowadzącej, ponieważ od 2017 roku organizuję i prowadzę moje własne autorskie warsztaty fotografii dziecięcej i fotografii rodzinnej. Więc wiem, jak to wygląda też od strony organizatora.

Dlatego zbierając te dwa światy i wyciągając z tego wniosku, chciałabym się tymi wnioskami z tobą podzielić, żeby było ci łatwiej wybrać najlepsze dla siebie warsztaty fotograficzne.

   Na samym początku chcę powiedzieć, że nie będę tutaj dzisiaj mówić o żadnych formach nauki w opcji online, ponieważ temu będzie poświęcony osobny odcinek podcastu. Dzisiaj zajmę się takimi warsztatami stacjonarnymi, czyli takimi, które odbywają się na żywo, z żywymi ludźmi, bezpośrednio.

   Możemy wyróżnić dwie formy warsztatów.

Warsztaty indywidualne, czyli te, kiedy mamy jednego kursanta i jednego prowadzącego bądź warsztaty grupowe, czyli mamy jednego prowadzącego i kilku a w skrajnych przypadkach kilkunastu kursantów. To jest taki najprostszy, najbardziej ogólny podział.

   Od czego trzeba zacząć w ogóle zastanawiając się nad warsztatami?

Warsztatów jest teraz ogrom i tak naprawdę to tak samo, jak popularne zrobiło się organizowanie warsztatów, tak samo popularne zrobiło się uczęszczanie na te warsztaty. Może cię to teraz zaskoczyć, ale moje stanowisko w kwestii warsztatów jest bardzo jednoznaczne. Ja jestem przeciwnikiem kolekcjonowania warsztatów. Zbierać można znaczki, a nie kolekcjonować warsztaty. Jest mnóstwo osób, które robią sobie tournée po warsztatach. To nie przynosi niczego dobrego, bo patrzę na jakiekolwiek postępy czy staram się dostrzec te postępy w zdjęciach tych osób i one niestety nie następują. To nie jest kwestia oceniania tutaj, tylko kwestia takiego rozsądnego, rozważnego podejścia do tematu i uświadomienia prostej prawdy, która jest w tym zawarta – że to, co musisz wiedzieć to to, że samo to, że pojedziesz na warsztaty, samo to, że zapłacisz komuś pieniążki, to nie oznacza, że w tym momencie spłynie na ciebie łaska fotograficzna z nieba i na pstryknięcie palcami nagle będziesz fotografem petardą. Nie, to tak się nie odbywa i to trzeba sobie powiedzieć na samym początku, żeby mieć tego świadomość. Więc jeżeli ktoś żył w przekonaniu, że pojedzie na warsztaty i to wystarczy, to ja już na początku mogę powiedzieć, że to tak nie działa. Nieważne jak byłby zaangażowany prowadzący, nieważne jak wiele chciałby dać, jak wiele chciałby przekazać, to jeżeli dana osoba w danym momencie nie jest na to przygotowana i nie potrafi tego przyjąć, a przede wszystkim potem sama tego nie przepraktykuje, nie przerobi, nie zrobi swojego zadania domowego, to nic z tego nie wyniknie. To, co weszło, bardzo szybko wyjdzie. Tutaj ma na myśli to, że jeżeli coś wleci jednym uchem, to tak samo wyleci drugim. Jeżeli my czegoś z tym nie zrobimy, to nic się z tym nie zadzieje.

   Po tym przydługim wstępie krok po kroku przeprowadzę cię teraz przez taki wymyślony przeze mnie proces, który bardzo ułatwi ci wybór odpowiednich warsztatów i myślę, że zmniejszy do minimum wybór nietrafionych warsztatów albo zmniejszy współczynnik ryzyka, że wrócisz z nich niezadowolona.

   Przygotowałam też dla ciebie PDF do pobrania. Możesz teraz przesłuchać sobie ten odcinek na spokojnie, a później możesz do tego usiąść jeszcze raz, pobrać sobie PDF, który będzie w notatkach do tego odcinka i spokojnie usiąść sobie wieczorem analizując ten PDF i odpowiadając sobie na konkretne pytania. Pod koniec tego wszystkiego mam nadzieję, że będziesz już mieć pewność, czego chcesz, czego nie chcesz.

   Pierwsze, od czego musisz zacząć, to to, żeby zastanowić się nad sobą.

Tu nie będziemy na samym początku myśleć, gdzie pójdziemy, co ile kosztuje i czy mam odpowiedni sprzęt do tego, żeby pojechać na warsztaty, tylko musisz zacząć od siebie. To ty musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, na jakim jesteś teraz poziomie, w jakim jesteś momencie. Czy jesteś początkujący, czy jesteś średnio zaawansowany, a może jesteś bardzo zaawansowany. Na samym wstępie przyporządkuj się do którejś z tych grup. W kolejnym kroku rzetelnie sobie wypisz, czego potrzebujesz, a czego ci brakuje. Musisz sobie zrobić taki swoisty fotograficzny rachunek sumienia i wypisać sobie, że na przykład z przygotowaniem sesji sobie radzę, z dobraniem stylizacji sobie radzę, ale na przykład z komunikacją na sesji mi nie idzie, więc to są te rzeczy, których potrzebujesz. Jeżeli na przykład Photoshop jest dla ciebie czarną magią, to ląduje to w tej opcji, że tego potrzebujesz. Wypisz sobie to wszystko, bo wtedy będziesz wiedzieć, jakie są twoje potrzeby. To pozwoli ci w kolejnych krokach dokonać mądrego wyboru.

   Jeżeli tę kwestię masz już wypisaną, masz wyciągnięte wnioski i widzisz, w jakim jesteś momencie, to dopiero wtedy przechodzisz do kolejnego tematu, w którym wybierzesz sobie mistrza, do którego chcesz się udać.

Tutaj też nie kieruj się czymś takim, że zobaczysz ogłoszenie: „O, są warsztaty, to pójdę”. Zrób to powolutku, zastanów się, wypisz sobie osoby, które przychodzą ci do głowy bądź wtedy sobie przejrzyj oferty warsztatowe, które prowadzą warsztaty w danej dziedzinie, której szukasz. Jeżeli z poprzedniego pytania wyszło ci, że tak naprawdę potrzebujesz wsparcia w produkcji, ponieważ te wszystkie rzeczy związane z ogarnięciem całej sesji i z wykonaniem sesji, to wszystko twoim zdaniem już jest na takim poziomie zadowalającym cię w tym momencie, ale wyszło ci i czujesz, że ta obróbka jest do dopracowania bądź do rozpoczęcia, jeżeli jeszcze nigdy nie miałaś z tym styczności, to bardzo jasno masz określone, że w tym momencie nie szukasz kogoś, kto cię nauczy robić zdjęcia, nie szukasz kogoś, kto cię nauczy podstaw fotografii, tylko szukasz kogoś, kto nauczy cię Photoshopa.

Robisz listę osób, listę fotografów, którzy właśnie takie szkolenia z postprodukcji prowadzą.

   Myślę, że kilka osób masz wypisanych. Teraz trzeba się z tym ograniczyć, bo wiadomo, że to też nie chodzi o to, żeby zrobić sobie tournée po wszystkich, bo to naprawdę nie o to chodzi. W kolejnym kroku wybierz sobie dwie, trzy osoby, do których czujesz, że chciałabyś się wybrać. Tutaj możesz się kierować dwoma kategoriami, które powinny ci zdecydowanie ułatwić ten wybór. Po pierwsze, jeżeli już robisz zdjęcia bądź nawet jesteś teraz na etapie początkowym i chcesz zacząć robić zdjęcia, to na pewno przeglądasz różne portfolia fotografów i widzisz ich prace, więc czujesz styl, którego z tych właśnie fotografów, których masz wypisanych na swojej liście, jest najbardziej spójny z tym, co chciałabyś robić bądź to, co ci się podoba, bądź to, w co cię tak naprawdę serce ciągnie. Szukaj takiej osoby, której styl jest spójny z twoim stylem w kierunku którego chcesz pójść.

Wybierz kogoś, z kimś czujesz chemię.

Możesz mi teraz powiedzieć: „No ale jak ja mogę z kimś czuć chemię, skoro ja nie znam tego człowieka, ponieważ to jest ktoś z internetów”.  Ja na przykład, jeżeli chciałabym sobie wybrać mojego kolejnego mistrza, do którego chciałabym się udać na warsztaty, to wtedy nawet widząc jego zdjęcia, już można powiedzieć o człowieku, ale czytając opisy do zdjęć czy przeglądając jak ta osoba się wypowiada na różnych forach, to naprawdę mamy coś takiego w sobie jak intuicja i czujemy czy tak normalnie z tą osobą bylibyśmy w stanie usiąść, wypić kawę i porozmawiać. To też nie chodzi o to, że szukamy sobie koleżanki na ploteczki, tylko chodzi o to, żebyśmy byli w stanie właśnie z taką osobą nawiązać kontakt, bo to nie jest żadna tajemnica, że łatwiej uczyć się i przyswajać wiedzę od osób, z którymi po prostu jest nam dobrze. To jest naturalne zachowanie człowieka i tak to funkcjonuje. Z tym raczej nie wygramy. Wyobraźmy sobie sytuację, że ja jestem na przykład nieśmiałą istotką, bardzo zamkniętą w sobie i wybrałabym się na warsztaty do fotografa, który byłby taki bardzo ekspresyjny, rzucający wulgaryzmami, bo taki byłby na przykład jego styl, to podejrzewam, że przez te całe warsztaty byłabym tak sparaliżowana tą sytuacją, że jakiekolwiek przyswojenie wiedzy myślę, że w ogóle nie wchodziłoby w grę, bo to byłaby dla mnie zbyt szokująca sytuacja. Posłuchaj swojej intuicji. Internet daje duże możliwości, żeby zobaczyć taką prawdziwą naturę człowieka. Mimo tego, że dużo jest takich osób, które pokazują wyidealizowany świat, to zawsze gdzieś tam ten prawdziwy człowiek z tego wyjdzie. Tak naprawdę myślę, że tutaj nie ma co tłumaczyć. Każdy wie, o co chodzi. Najważniejsze, żeby styl był spójny z tym, co chcemy osiągnąć i żeby była chemia, bo to bardzo ułatwi nam naukę od tego człowieka.

Mamy wybranych dwóch naszych faworytów.

Teraz potrzebujemy dowiedzieć się, jaki jest program tych warsztatów, które te osoby prowadzą. Najprościej jest zapytać o program, poprosić o wysłanie programu, jeżeli go nie ma na stronie. Trzeba się z tym programem zapoznać, bo wtedy będziemy wiedzieć czy jest tam zawarte to, czego potrzebujemy na dany moment, czy nie ma. Tutaj system eliminacji jest bardzo prosty. Jeżeli jest, no to super. Jeżeli nie ma, to nie mamy już problemu, bo nie musimy na te warsztaty pójść, bo to nie jest coś, co w danym momencie jest dla nas kluczową kwestią. Więc prosimy o program, sprawdzamy go i konfrontujemy to z naszymi potrzebami na chwilę obecną.

   Zawsze dopytajcie, sprawdźcie, jak liczna jest grupa kursantów na warsztatach.

Ja może nie byłam na dużej ilości warsztatów, bo też nie jestem typem kolekcjonera warsztatów, ale zdarzyło mi się być na kilku, na których chciałam być i na których byli mistrzowie, którzy byli istotnie w danym momencie na mojej drodze. Byłam na warsztatach indywidualnych, byłam na warsztatach w małej, kameralnej grupie, ale niestety też zdarzyło mi się być na warsztatach w dużej grupie – w dwudziestoosobowej grupie. Moje zdanie jest takie, że udział w takich dwudziestoosobowych warsztatach jest nieporozumieniem. Zwłaszcza dla osób, które nie są typem „rozpycham się łokciami”, które są bardziej takim typem, jak ja byłam wtedy. Wyobraźcie sobie, że byłam kiedyś takim typem bardzo cichej i spokojnej dziewczynki, która „dobrze, dobrze, to ja tam nie muszę”. Jeżeli osoba z takim spokojniutkim, z takim neutralnym charakterem trafia na takie warsztaty i nie przepycha się łokciami w samym plenerze, nie za wiele zyska. Nie uważam, że warsztaty są miejscem, na którym robimy sobie portfolio i tych zdjęć musimy narobić nie wiadomo ile. Nie, to totalnie nie tak. Warsztaty są miejscem i czasem, w którym mamy nauczyć się czegoś i jeżeli na przykład są zajęcia w plenerze, to według mnie – i ja też tak właśnie robię na moich warsztatach, bo taką decyzję podjęłam, że tylko i wyłącznie taką to może mieć formę, żeby miało sens – każdy powinien mieć indywidualny czas z modelem. Żeby to nie był czas taki, że jak się przepchasz, to zrobisz, tylko twój czas, twój model – robisz. Masz obok siebie prowadzącego.

Tylko i wyłącznie wtedy masz szansę na to, żeby zrobić zdjęcie, żeby skorygować zdjęcie, żeby się po prostu czegoś nauczyć.

Więc koniecznie dopytaj, wybierając warsztaty, jak liczna jest grupa i jak prowadzący przewiduje zajęcia praktyczne. Czy to jest takie strzelanie sobie przez ramię i jako to jedna z moich wspaniałych kursantek powiedziała, że funkcjonuje taka zasada silnego łokcia, czy – tak, jak to jest na przykład u mnie – każdy ma swój czas z modelem i swój czas pod moim okiem, gdzie sam robi zdjęcia, gdzie ja te zdjęcia widzę i od razu korygujemy. Uważam, że to jest jedyne słuszne rozwiązanie, jeżeli ktoś faktycznie chce nauczyć – tutaj mówię o prowadzącym – i jeżeli ktoś czegoś faktycznie chce się nauczyć – i tutaj mówię o kursancie. Więc dopytajcie i sprawdźcie, bo to jest naprawdę bardzo ważne.

   Ostatnia kwestia, która jeszcze jest przed dokonaniem ostatniego wyboru, no to naturalną sprawą jest to, żeby sprawdzić rekomendacje.

Poszukajcie rekomendacji na stronie warsztatów, poszukajcie rekomendacji na portalach społecznościowych, zobaczcie na przykład, kto był na tych warsztatach. Żyjemy w świecie internetu. Możecie napisać, zapytać konkretnych osób, które powiedzą wam nie na zasadzie, że była koleżanka i koleżanka powie, że jest super, bo jest koleżanką, tylko ktoś wam prawdziwie powie czy te warsztaty były wartościowe. Oczywiście ze swojej perspektywy, bo jakby każdy to przepuszcza przez swoje filtry. Możecie zapytać jednej, dwóch, trzech osób, do których naprawdę w internecie znajdziecie dojście. Napisanie wiadomości na Instagramie czy na Facebooku nie stanowi problemu. Więc sprawdźcie sobie takie prawdziwe rekomendacje osób, które były i powiedzą wam swoją opinię. Może nie chodzi o to, żeby się w pełni oprzeć na opinii jednej osoby i jeżeli ktoś na przykład przyjechał i jest jedną osobą z tego kolekcjonerów, którzy jeżdżą i wszędzie są niezadowoleni, bo wszędzie liczyli, że łaska z nieba spłynie, a ona nie spłynęła i nie spływa dalej, to wiadomo, że nie opieramy się na opinii takiej osoby. Ale jeżeli zapytacie dwóch, trzech, czterech osób, no to sprawa jest prosta. Jeżeli cztery osoby powiedzą, że: „No nie, to nie jest dobry pomysł”, to wiecie, że to nie jest dobry pomysł. A jeżeli na przykład cztery osoby z pięciu powiedzą, że: „Tak. Każdy ma równe prawa, każdy może popracować. Warsztaty są naprawdę w porządku”, no to wtedy macie większy spokój i większe błogosławieństwo, żeby na te warsztaty się wybrać i z tym konkretnym prowadzącym zainwestować. Zainwestować zarówno swój czas jak i swoje pieniądze. Te dwie inwestycje są równie cenne.

   Mam nadzieję, że te kilka kroków, te kilka pytań pomogło ci w troszeczkę innym spojrzeniu na wybór warsztatów i wybierzesz je teraz dużo mądrzej, dużo odpowiedzialniej i przede wszystkim z korzyścią dla siebie.

   To, co chciałabym jeszcze ci powiedzieć na sam koniec, to pamiętaj o kilku rzeczach. Na warsztaty do tego swojego wybranego mistrza nie jedziesz po to, żeby stać się jak on, nie jedziesz po to, żeby być jak ten prowadzący, tylko jedziesz po inspiracje, jedziesz po wiedzę, żeby wrócić z tym, czego się tam dowiesz. I to tak naprawdę od ciebie zależy co ty z tym zrobisz. To tak naprawdę od ciebie zależy czy weźmiesz to, co ten prowadzący będzie chciał ci dać i czy później to przepraktykujesz. Po moich warsztatach na przykład moi kursanci mają wsparcie. Ja naprawdę się do nich dobijam i proszę, żeby przesyłali zdjęcia, żeby pracowali nad tymi zdjęciami, bo wiem, jak ważne jest to, żeby przez pierwsze dni pracować, bo jeszcze wtedy masz w głowie to, czego dowiedziałaś się na tych warsztatach. A jeżeli zrobisz tak, że w weekend byłaś na warsztatach, ale później wydarzyło się życie i nic z tym nie robisz – nie robisz sesji swojej własnej na podstawie tego, czego się nauczyłaś, nie siadasz do obróbki, której się nauczyłaś i to odkładasz – to gwarantuję ci, że jeżeli usiądziesz do tego za trzy tygodnie, to nie będziesz za wiele pamiętać. Jeżeli zrobisz sesję za miesiąc czy dwa, to nie będziesz za wiele pamiętać. Tak działa nasza pamięć, tak działa człowiek i z tym nic nie zrobimy. Więc bardzo ważne jest to, żeby wybierać te warsztaty odpowiedzialnie, w przemyślany sposób, żeby nie iść na ilość warsztatów, bo są jakieś tanie warsztaty, to pójdę. To mogą być naprawdę nietrafione inwestycje. Trzeba iść na jakość. Żeby jakość tych warsztatów była ważniejsza od ich ilości. Lepiej jest pójść na jedne porządne warsztaty, z których coś wyniesiesz, niż trzy razy inwestować w coś, co de facto nie przyniesie dla ciebie nic bardziej wartościowego.

   Na sam koniec ostatnia ważna kwestia.

Pamiętaj, że udział w warsztatach nawet tych najdroższych, nawet tych, w których prowadzący chciałby ci nieba uchylić i mówi ci o swoim warsztacie od A do Z, to sam fakt pojawienia się tam nie jest jednoznaczny z tym, że spłynie na ciebie łaska z nieba, łaska fotograficzna i wyjdziesz stamtąd już jako zawodowy fotograf. To tak nie działa. Przyjdziesz, weźmiesz to, na co będziesz gotowa, a i tak najważniejsza część jest po twojej stronie, bo najważniejsze odbędzie się dopiero kiedy zaczniesz to wprowadzać, zaczniesz z tego korzystać i przerobisz to na sobie.

   Życzę ci samych mądrze wybranych warsztatów, samych sercem wybranych warsztatów, bo jeżeli będziecie wybierać sercem i troszeczkę oprzecie się na tych pytaniach, które zaproponowałam, to na pewno to będą dobre inwestycje, bo zawsze inwestycja w siebie jest dobrą inwestycją.

   Dziękuję ci bardzo za ten wspólnie spędzony czas. Bardzo się cieszę, że mogłam się z tobą podzielić moimi wnioskami, moimi spostrzeżeniami związanymi z wyborem warsztatów. Mam nadzieję, że to komuś pomoże i ustrzeże kogoś przed złym wyborem, bo czasem można po prostu źle wybrać z niewiedzy.

   Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak wyglądają moje warsztaty fotograficzne, jeśli chcesz, żebym to właśnie ja stanęła na twojej drodze i pokazała ci fotografię po mojemu, to zapraszam cię z całego serca na moją nową stronę internetową www.dlafotografów.basiolandia.com.

Tam w zakładce warsztaty znajdziesz wszystkie informacje na temat warsztatów grupowych jak i warsztatów indywidualnych. Bardzo serdecznie cię zapraszam. Wiem, że jeśli nasze drogi będą się miały spotkać, to się spotkają.

   Ściskam cię bardzo mocno i do usłyszenia w kolejnym odcinku a być może do zobaczenia na warsztatach.

   Dziękuję ci bardzo serdecznie za wspólnie spędzony czas. Mam nadzieję, że ten podcast był dla ciebie wartościowy. Jeśli tak to koniecznie mi o tym napisz. Możesz się do mnie odezwać na Facebooku: Basiolandia Photography bądź na Instagramie: basiolandia.photography. Będzie mi bardzo miło poznać twoją opinię i będzie to dla mnie dodatkowa motywacja do nagrywania kolejnych odcinków. Dziś jeszcze raz dziękuję. Ściskam cię bardzo mocno i do usłyszenia w kolejnym odcinku.

 

JEŚLI CHCESZ MNIE ODWIEDZIĆ TO ZAPRASZAM CIĘ DO MOICH MIEJSC W SIECI

✔  FACEBOOK: BASIOLANDIA.FB

✔  INSTAGRAM: BASIOLANDIA.IG

✔  STRONA WWW: BASIOLANDIA.STRONA

✔  YOUTUBE: BASIOLANDIA.YOUTUBE

ZAPRASZAM CIĘ DO MOJEJ GRUPY NA FB: BASIOLANDIA.GRUPAFB.  Będziemy tam rozmawiać o tematach poruszanych w podcastach i nie tylko.

GDZIE MOŻESZ SŁUCHAĆ MOJEGO PODCASTU

🎤 na moim kanale YouTube: BASIOLANDIA.YOUTUBE

🎤 katalog w iTunes: BASIOLANDIA.ITUNES

🎤 spotify: BASIOLANDIA.SPOTIFY

🎤 wyszukanie frazy „WIECEJ NIŻ FOTOGRAFIA” w Twojej aplikacji do podcastów na smartfonie

Basiolandia 🌸

 

 

2 responses on "Odcinek 14. Jak wybrać najlepsze dla Siebie WARSZTATY FOTOGRAFICZNE ?"

  1. Dziękuje pięknie za rozłożenie tematu na tak drobne części i ten PDF.
    Widać że robisz to sercem. Dziękuje

    • Proszę bardzo Daria 😊😊😊 Pobierz i korzystaj, słuchaj i wybieraj od teraz mądrze warsztaty, które dadzą Ci dużo dobrego. Pozdrawiam Basiolandia 😊😊😊

Leave a Message

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

top